P | W | Ś | C | P | S | N |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
Maja Długołęcka-Sarlej w dniu 7 stycznia 2013 została przyjęta w poczet członków Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. PRBRiO to organizacja zrzeszająca osoby zajmujące się profesjonalnie badaniami rynku, mające min. kilkuletnie doświadczenie w branży oraz zarekomendowanych przez dwóch innych członków Towarzystwa nie pracujących w tej samej firmie.
Pół roku po zakończonym projekcie otrzymaliśmy referencje od Rothlehner-Podesty Ruchome sp. z o.o.. Najbardziej podoba nam się fragment: „Biznesowa wartość wniosków i rekomendacji uzyskanych z badania wielokrotnie przekroczyła poniesione przez nas nakłady”. Z pełnym tekstem referencji można zapoznać się w dziale Klienci i Partnerzy.
ARKET dla firmy działającej na rynku ogólnopolskim przeprowadza badanie satysfakcji klienta. Badanie realizowane jest metodą wywiadów telefonicznych CATI. Pytamy nie tylko o satysfakcję na kilku wymiarach; dodatkowo poznajemy kluczowe czynniki wyboru produktów i usług oraz zbieramy uwagi i wnioski klientów.
Z pełną głową wracamy z dwudniowego klastrowego szkolenia realizowanego przez Rafała Kołodzieja na temat strategii rozwoju firmy. Rozmawialiśmy budowaniu i wdrażaniu strategii biznesowych, zarządzaniu marką, projektowaniu usług, komunikacji marketingowej oraz tworzeniu nowych produktów i usług.
Dla jednej z wiądących firm w swojej branży ARKET realizuje trzyetapowy projekt badawczy mający na celu optymalizację strategii sprzedaży.
13 września 2012 Maja Długołęcka-Sarlej zaprezentowała wyniki badania zrealizowanego we współpracy z firmą Konferencje w Domenie Silesia, dotyczącego aktywności kulturalnej mieszkańców Śląska.
W sierpniu zrealizowała badanie potrzeb i satysfakcji klienta w branży business-to-business: maszyn przemysłowych. Przeprowadzono 27 indywidualnych wywiadów pogłębionych, a szczegółowy raport został zaprezentowany w siedzibie klienta kluczowym osobom w firmie.
W czerwcu i lipcu firma Arket badanie CATI na wyczerpującej ogólnopolskiej bazie placówek, po to, by nie tylko poznać zwyczaje, preferencje i potrzeby klientów, ale także z maksymalną precyzją oszacować wielkość rynku.
Umowa ze Śląskim Klastrem Dizajnu podpisana ! Od dziś mamy pelny dostęp do profesjonalnych szkoleń dotyczących strategii, zarządzania, najnowszych trendów oraz innowacji realizowanych przez Klaster oraz do możliwości współpracy z firmami z branż kreatywnych.