Zasoby
Mamy dostęp do profesjonalnego studia CATI, ogólnopolskich sieci ankieterskich, paneli online oraz ośrodków badań jakościowych na terenie całej Polski.
Pracujemy na bazie autorskich metodologii, realizując projekty w zespole socjologów, psychologów i etnografów.
Agencja badania rynku ARKET to doświadczenie w branży i elastyczność firmy o płaskiej strukturze w jednym. Znamy się na tym, co robimy. Świadczy o tym liczba zrealizowanych projektów oraz zadowolenie i lojalność naszych klientów. Dbamy o różnorodność doświadczeń i kierunków wykształcenia członków zespołów projektowych po to, by wnioski z badań oraz rekomendacje niosły dla klientów ARKET wysoką użyteczność biznesową. Każdy projekt jest dopasowany do potrzeb klienta i jego firmy i realizowany przez 2-5 osobowe zespoły projektowe.
ARKET to polska niezależna agencja badawcza. Działamy w sieci polskich firm z branży badawczej. Należymy do Śląskiego Klastra Dizajnu, który nie tylko umożliwia współpracę z innymi firmami we wdrażaniu innowacji lecz także zapewnia kluczowym osobom w firmie regularne szkolenia i warsztaty ze strategii biznesowych, dizajnu i najnowszych trendów. To istotnie wzbogaca jakość konsultingu, jaką mamy do zaoferowania naszym klientom w ramach realizowanych projektów badawczych.
Dzielimy się doświadczeniem z zakresu badań rynku, umiejętności analitycznych a także szeroko rozumianych umiejętności biznesowych. Oferta szytych na miarę szkoleń zamkniętych i otwartych uzupełnia naszą działalność badawczą.
Wizja i wartości
- Wierzymy, że ważne jest nie tylko to, co się robi, ale także to, jak się to robi. Wierzymy w wartość etyki w biznesie,
- Wierzymy, że siłą zespołu jest różnorodność osób, które pracują z satysfakcją w obszarze swoich największych talentów na wspólny cel,
- Wierzymy, że warto współpracować. Świadczy o tym rosnąca sieć partnerów firmy i wciąż powiększający się zakres obustronnej wymiany,
- Wiemy, że nawet najbardziej satysfakcjonująca praca jest jedynie częścią życia. Wiemy też, że w życiu niektórych rzeczy nie da się odłożyć na później,
- Wiemy, że dostarczanie wartościowych usług wymaga od nas pokory i nieustannego dokształcania się,
- Wierzymy, że sukces naszej firmy jest tak samo ważny jak sukces firm klientów. Pracujemy, działamy, doradzamy i wyceniamy naszą pracę czerpiąc z tego założenia. Praktykujemy zasadę win-win.
Ludzie
- Maja Długołęcka-Sarlej – założycielka ARKET.
- socjolog z 20-letnim doświadczeniem w branży badań rynku. Zrealizowała kilkaset jakościowych i ilościowych projektów badawczych dla liderów z takich sektorów jak FMCG, turystyka, automotive, nieruchomości, farmacja i szeregu firm małych i średnich.
- Pracowała dla marek takich jak Hortex, Echo Investments, Mercedes-Benz, Coca-Cola, Kopalnia Soli Wieliczka, Tauron, KIA, GlaxoSmithKline.
- Absolwentka socjologii na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowych studiów na Uniwersytecie SWPS „Badania rynku – potrzeby i zachowania klientów”.
- Doświadczony szkoleniowiec, zarówno w projektowaniu jak i realizacji szytych na miarę szkoleń z zakresu sprzedaży, obsługi klienta oraz badań rynku.
- Biegle włada językami polskim oraz angielskim, w obu realizuje projekty badawcze oraz prowadzi szkolenia i konsultacje.